Puppets Late Night Show

Registrieren    Portal    Forum    Gästebuch    Mitglieder    Team    Kalender    Suchen    Hilfe   

Puppets Late Night Show » PUPPETS Late Night Show Server » Ankündigungen, Verbesserungsvorschläge und Fragen zu den Servern» Server laggt :( » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Server laggt :(
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
JokerRelax
Grünschnabel

Registration Date: 08.02.2010

Server laggt :( Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Nur mal so ne Frage, gibt es einen Grund dafür, dass der upc server in letzter zeit so übelst laggt? Am Anfang dachte ich es läge an mir, aber so viel ich weiß bin ich nicht der einzige bei dem es laggt....

21.02.2010 19:55 JokerRelax is offline Send an Email to JokerRelax Search for Posts by JokerRelax Add JokerRelax to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Puppets Late Night Show » PUPPETS Late Night Show Server » Ankündigungen, Verbesserungsvorschläge und Fragen zu den Servern » Server laggt :(

Privacy policy

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH Design: [PUPPETS] Seven